טקסט הודעת פורום
6/5/2010 8:55:00 PM
בועז בוכניק
בולם פוקס
נושא:
בולם פוקס
תאריך:
6/5/2010 8:55:00 PM
מחבר/ת:
בועז בוכניק
שלום לכולם אני מעוניין לשפץ את הבולם האחורי שלי (DHX5)מי שיודע כיצד אשמח להסבר תודה מראש בועז
חזרה לפורום