הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/5/2010 8:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בועז בוכניק עם תוכן  בולם פוקס
נושא: בולם פוקס תאריך: 6/5/2010 8:55:00 PM
מחבר/ת: בועז בוכניק

שלום לכולם אני מעוניין לשפץ את הבולם האחורי שלי (DHX5)מי שיודע כיצד אשמח להסבר תודה מראש בועז


חזרה לפורום