נושא: לא רכבתי עליהם מעולם תאריך: 6/5/2010 10:14:00 PM
מחבר/ת: יוהד מימרן
וכל העניין שלי אליהם מתבסס על משיכה אליהם והמפרט שלהם אין לי נסיון באופני שטח וזהו אמור להיות הזוג הראשון שאני מיעד לעצמי. אם יש לך טיפים המלצות או כיווני חשיבה שעלי לקחת בחשבון כדי שאבחר זוג מתאים אשמח לשמוע! הרכיבה שלי היא בעיקרה תיהיה קרוס קאנטרי אני לא רואה את עצמי מבצע קפיצות וכו! לכן אשמח לשמוע דעות ורעיונות בעניין ד"א תודה על העצות בנתיים :rating:
|