הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/5/2010 11:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  יש לי משהו דומה:
נושא: יש לי משהו דומה: תאריך: 6/5/2010 11:43:00 PM
מחבר/ת: t g

1)קודם כל-אל תחליף לשחרור מהיר.
לא גונבים גלגל ככה בקלות-ומאידך,אתה משחרר אותו עם אלנים בדיוק ב10 שניות.רק שהגנב לא בא על כלי עבודה בד"כ-חוץ מזה זה יותר בטיחותי
2)אי אפשר לדעת ככה איזו שנה
3)-לך על זה-אלו האופניים הכי טובות שהיו לי עד היום-ואיתם אני עושה הכל-אפילו XC
4)לאחרונה שמתי 2.3 מאחורה-והם גם טסות-וגם אוחזות
קדימה 2.5
5) ניראה לי אני נישאר איתם הרבה זמן הפעם. :rating:


חזרה לפורום