נושא: יש לי משהו דומה: תאריך: 6/5/2010 11:43:00 PM
מחבר/ת: t g
1)קודם כל-אל תחליף לשחרור מהיר. לא גונבים גלגל ככה בקלות-ומאידך,אתה משחרר אותו עם אלנים בדיוק ב10 שניות.רק שהגנב לא בא על כלי עבודה בד"כ-חוץ מזה זה יותר בטיחותי 2)אי אפשר לדעת ככה איזו שנה 3)-לך על זה-אלו האופניים הכי טובות שהיו לי עד היום-ואיתם אני עושה הכל-אפילו XC 4)לאחרונה שמתי 2.3 מאחורה-והם גם טסות-וגם אוחזות קדימה 2.5 5) ניראה לי אני נישאר איתם הרבה זמן הפעם. :rating:
|