טקסט הודעת פורום
| 6/6/2010 6:41:00 AM |
|
נושא: 60 לא, אבל 37 דוקא כן תאריך: 6/6/2010 6:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
והיום היא לא יורדת מהאופניים. טוב, נו, מאז סוף חודש שישי הבטן מפריעה לה לדווש...
דרך אגב, יש מומחים שיכולים לעזור. זה לא זול - כשאשתי שמעה את המחיר היא ניאותה לתת לי ללמד אותה. לא לקח הרבה זמן...
|
חזרה לפורום |
|
|