טקסט הודעת פורום
6/6/2010 8:19:00 AM
chen chenrp
אז הארו או שווין?
נושא:
אז הארו או שווין?
תאריך:
6/6/2010 8:19:00 AM
מחבר/ת:
chen chenrp
מוכן להתפשר בירידה.
אז מה עדיף, הארו ב2800 חדשות 2010 עם מעצור מכאני, או שווין חדשות 2009
ב3200 עם מעצור הידראולי?
חזרה לפורום