הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2010 8:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  אז הארו או שווין?
נושא: אז הארו או שווין? תאריך: 6/6/2010 8:19:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp

מוכן להתפשר בירידה.
אז מה עדיף, הארו ב2800 חדשות 2010 עם מעצור מכאני, או שווין חדשות 2009
ב3200 עם מעצור הידראולי?


חזרה לפורום