נושא: המלצות!! תאריך: 6/6/2010 11:44:00 AM
מחבר/ת: לנה ישקוב
שלום לכולם אני רוצה לשדרג את האופניים שלי מזנב קשיח (MERIDA SUB 40) לשיכוך מלא. ראיתי שתי אופציות בתקציב שלי (עד 6500 שח) (שלדות נשים) : Specialized Myka 2010 או ORBEA FLOW. האם מישהו יכול להמליץ על אחד מהם? או אולי לתת המלצה לאופציה אחרת תודה מראש שבוע טוב! לנה
|