נושא: המלצה תאריך: 6/6/2010 1:08:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
היי לנה . אני לא הייתי ממליץ לך לקנות את הMYKA משום שיהיה די קשה למכור את הדגם של נשים אחרי זה בשוק . הייתי ממליץ לך דפקה עקב כך ללכת על דגמים של "גברים" . תלוי גם מה הסגנון הרכיבה שלך . אני מאוד ממליץ על סטמפג´מפר של ספשלייז . אבל קצת יותר יקרות . אפשר למצוא יד שנייה בתקציב שלך אופניים מעולים . תחפשי עוד אינפורמציה בWWW.VELIK.ORG
|