הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2010 1:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  המלצה
נושא: המלצה  תאריך: 6/6/2010 1:08:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

היי לנה . אני לא הייתי ממליץ לך לקנות את הMYKA משום שיהיה די קשה למכור את הדגם של נשים אחרי זה בשוק .
הייתי ממליץ לך דפקה עקב כך ללכת על דגמים של "גברים" . תלוי גם מה הסגנון הרכיבה שלך . אני מאוד ממליץ על סטמפג´מפר של ספשלייז . אבל קצת יותר יקרות . אפשר למצוא יד שנייה בתקציב שלך אופניים מעולים .
תחפשי עוד אינפורמציה בWWW.VELIK.ORG



חזרה לפורום