טקסט הודעת פורום
6/6/2010 1:17:00 PM
יאיר טובי
גריז במעביר האחורי
נושא:
גריז במעביר האחורי
תאריך:
6/6/2010 1:17:00 PM
מחבר/ת:
יאיר טובי
שלום
רציתי לדעת האם יש גריז במעביר האחורי, או בגלגלי השיניים שלו
תודה
יאיר
חזרה לפורום