הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2010 1:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר טובי עם תוכן  גריז במעביר האחורי
נושא: גריז במעביר האחורי תאריך: 6/6/2010 1:17:00 PM
מחבר/ת: יאיר טובי

שלום

רציתי לדעת האם יש גריז במעביר האחורי, או בגלגלי השיניים שלו

תודה

יאיר


חזרה לפורום