הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2010 1:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור עם תוכן  לא נראה לי מעשי
נושא: לא נראה לי מעשי תאריך: 6/6/2010 1:58:00 PM
מחבר/ת: ליאור

לשפצר את המאדה, מה גם שהאוטו קטן יחסית ולכן אני יורד ממנו.
ברשותך עוד שאלות:
1. האם חייבים FIX POINT כדי להתקין גגון? מה עושים רכבים שאין להם?
2. מה לגבי הפסים החיצוניים לאורך הרכב (בסטיישנים)? אפשר להתקין עליהם גגון אוניברסלי?

ותודה מראש!



חזרה לפורום