נושא: לא נראה לי מעשי תאריך: 6/6/2010 1:58:00 PM
מחבר/ת: ליאור
לשפצר את המאדה, מה גם שהאוטו קטן יחסית ולכן אני יורד ממנו. ברשותך עוד שאלות: 1. האם חייבים FIX POINT כדי להתקין גגון? מה עושים רכבים שאין להם? 2. מה לגבי הפסים החיצוניים לאורך הרכב (בסטיישנים)? אפשר להתקין עליהם גגון אוניברסלי?
ותודה מראש!
|