נושא: :) תאריך: 6/6/2010 2:59:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
דבר ראשון מזל טוב! מקווה שבקרוב גם אצלנו.
אני חושב שלפני גיל ארבעים נשים פחות חוששות משברים עקב חוסר סידן בעצמות...
בכל מקרה המטרה היא לא שטח. כדאי פשוט לנסות עם אופניים רכונות יותר לטובת ביטחון, כמו התמונה? או להנמיך כיסא? ( - יש לי "זמין" Hardrock במידה S גירסת נשים)
|