הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2010 3:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא
נושא: לא תאריך: 6/6/2010 3:47:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אין ולא צריך - העומס עליהם מזערי, והחיכוך נמוך עקב המבנה של הצירים.
גירוז או שימון שם יכולים רק להדביק אליהם ליכלוך, ולעשות יותר נזק מתועלת.


חזרה לפורום