נושא: המלצה למתקן לוו גרירה תאריך: 6/6/2010 4:09:00 PM
מחבר/ת: avi a
בעל ג´יפ עם גלגל אחורי, מתכנן להעמיס לפחות 2 זוגות של אופניים בריאות (16+) על המתקן, לכן צריך מתקן אחורי שמתלבש על התפוח כשהאופניים עומדות כמובן ולא תלויות, אך שלא יפריע לו הגלגל שמולבש על הדלת מאחורה, מישהו מכיר? תקציב של 2000 ש"ח פחות או יותר, לא מחפש להתפרע עם Thuleים ב5000 שקל.
|