נושא: תודה תאריך: 6/6/2010 4:12:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לגבי החרדות של הרוכבת - לקח לי בערך ארבע שנים לשכנע אותה, ונראה לי שאין אחד בדרום רמת הגולן שלא שמע את הצרחות שלה בנסיונות הראשונים, למרות שרוב המשקל שלה היה בכלל עלי :rolleyes:
את השיעורים הראשונים עשינו על אופניים של בת השכנים, עם גלגלים במידה "20, ועם רגליים שמגיעות בנוחות עד הרצפה. ברגע שהתחילה לרכוב בכוחות עצמה, קניתי לה אופני שטח. בהחלט אפשר להתחיל עם הארדרוק מידה S עם כיסא מונמך. העיקר שהיא תגיע בבטחה עם שתי הרגליים לקרקע. הרגשת הבטחון שלה היא שתעשה את ההבדל בין הצלחה לכשלון, הרבה יותר מכל טכניקה ומכל טכנולוגיה. א-פרופו טכנולוגיה - אם היא מגיעה בקלות לקרקע, אבל רוכנת קדימה מדי אל הכידון, שקול קניית סטם מתכוונן.
ושיהיה בהצלחה :cool: וגם עם לימוד הרכיבה :rolleyes:
|