הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2010 4:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  ספשלייז XC
נושא: ספשלייז XC  תאריך: 6/6/2010 4:48:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

האם את מדברת על דגם 2009 או 2010 זה אופניים טובים מאוד . ב2008 היה להם בולם 100 וזה קצת הגביל אותם לXC . בדגמים חדשים האם באים עם בולם 120 שזה מגדיל את היכולת רכיבה . יש לי כמה חברים שרוכבים על דגמים שונים ומאוד מרוצים מהם .
בכלל כל אופני ספשלייז הם טובים מאוד ושיטת FSR שלהם של שיכוך מאוד יעילה .
כמו כן בכל זאת הייתי ממליץ לך לרכב על הדגם זה ולהרגיש אותו . ממליץ לפנות לאחד מהסניפים של מצמן הקרובים ולקחת בהם סיבוב .
עוד דבר נוסף , אני ממליץ לבחון את הדגם COMP לפחות . כי הוא בא עם מכלולים יותר טובים וגם ברקסים הדראולים .





חזרה לפורום