הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2010 7:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי נתנאל עם תוכן  תשובות
נושא: תשובות תאריך: 6/6/2010 7:33:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל

א. זה לא שיפצור זה כולה קדיחת חור בפס שניתן להחליף מתי שרוצים, לא עושים חור בגג עצמו...
מה שכן לאחר הרכבת הגגון גם לא רואים את החור.

ב. לא חייבים פיקס-פויינט, לTHULE יש רגליים כמעט לכל רכב שקיים בשוק.
ישנן רגליים לפיקס-פוינט / רגליים למשקופים (רכב רגיל בלי פיקס-פויינט ובלי קשתות אורך) / רגליים לקשתות אורך

ג. לרכבים בעלי קשתות אורך לפי ידיעתי לא קיים גגון אוניברסלי (אשמח אם מישהו יתקן אותי ויגיד שקיים)


חזרה לפורום