נושא: הבעיה עם הגגונים האוניברסליים תאריך: 6/6/2010 7:39:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל
היא לרוב לא הבטיחות אלא זה שהם ברזל פשוט שלא מוגן מעבר לצבע, לרוב אחרי תקופה מסויימת הם מחלידים ונתקעים ואז שרוצים לפרק צריך פשיט ואיזמל.. מה שכן לרוב המתאמים אינן מתאימים בדיוק לרכב ויכולים לפגוע בפח הרכב (מעיקום קל ועד חירור של הפח שיצא לי לראות).
|