הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2010 9:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אוהד אוס עם תוכן  החלפת חישוקים
נושא: החלפת חישוקים תאריך: 6/6/2010 9:38:00 PM
מחבר/ת: אוהד אוס

היום אני עם חישוקי Sun EQ 2.1SL ואני מעוניין להחליף לחישוקים קצת יותר אגרסיבים.
האם אני יכול עם המכלול הקיים (נאבה/שפיצים) לעבור לכזה חישוק? ומה צריך לקחת בחשבון בבחירת החישוק החדש?

נאבה קידמית - Formula Disc
נאבה אחורית - Shimano M525 Disc
שפיצים - Sandvik Stainless

תודה מראש

אוהד




חזרה לפורום