נושא: שאלה לגבי צמיג אחורי: תאריך: 6/6/2010 10:54:00 PM
מחבר/ת: t g
שמתי על הX6 שלי צמיג אחורי ברזל זול שנקרא DSI2.3 כתוב עליו MAX 40 PSI 3BAR השאלה שלי-האם כשאני שם 35-38 אני בסיכון בנסיעה אגרסיבית?......כי הוא יכול רק עד 40 לכאורה........................... כי על רוב הצמיגים יש מקסימום 65 לפחות זה צמיג מסרילנקה-ניראה חייתי אבל אני מפחד לפוצץ אותו
;)
|