הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2010 10:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  שאלה לגבי צמיג אחורי:
נושא: שאלה לגבי צמיג אחורי: תאריך: 6/6/2010 10:54:00 PM
מחבר/ת: t g

שמתי על הX6 שלי צמיג אחורי ברזל זול שנקרא
DSI2.3 כתוב עליו MAX 40 PSI 3BAR השאלה שלי-האם כשאני שם 35-38 אני בסיכון בנסיעה אגרסיבית?......כי הוא יכול רק עד 40 לכאורה...........................
כי על רוב הצמיגים יש מקסימום 65 לפחות
זה צמיג מסרילנקה-ניראה חייתי אבל אני מפחד לפוצץ אותו

;)


חזרה לפורום