הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/7/2010 8:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  מכלולים?
נושא: מכלולים? תאריך: 6/7/2010 8:41:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp

רכבתי על ההארו 2009, והם נותנים תחושה של מסיביות. ה2010 יותר קלים בקצת.
ראיתי שבשווין יש בולם אחורי אוויר של סנטור להבדיל מההארו (קפיץ) ויש להם מהלך של או 4 או 5 (לכן השם 4O5) לעומת ההארו עם מהלך קבוע של 4.5.
וחברת שווין וגם חברת סנטור (מדובר על הבולם שלהם) אומרים כי האופניים חזקות מאוד וכי אפשר לעשות איתם דרופים, קפיצות וגם DH קל (חברת סנטור אומרת שהבולם מסוגל לספוג גם פרירייד).

בנוסף יש לשווין מעצור הידראולי. בדקתי אופציה לשדרג להארו את המעצור להידראולי והעסק יוצא יקר.
עוד לטובת השווין זה השיפטרים של דיור לעומת אליביו בהארו.

השאלה איך עובד מנגנון השיכוך האחורי???
בהארו זה סינגל פיבוט והשווין זה אקטיב לינק???


ד.א. בהתחלה חשבתי שהשווין יותר עדינות מההארו אך לאחר קריאת ביקורות בחול אני רואה שהם עמידות מאוד.

תודה.


חזרה לפורום