הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/7/2010 10:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בכללי אני מאמין למה שהיצרנים כותבים על הצמיגים
נושא: בכללי אני מאמין למה שהיצרנים כותבים על הצמיגים תאריך: 6/7/2010 10:17:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

במיוחד במה שקשור לבטיחות.

הצמיג אגרסיבי, וכתוב מקסימום 40. עד 40 אתה כנראה בטוח, אלא אם כן הצמיג ממש זבל, או ישן (סדקים/שחיקה וכדומה).

בכל מקרה, מה שכתוב על הצמיג מתייחס ללחץ במצב שהצמיג קר וללא עומס. ברור שתחת עומס הלחצים עולים - היצרן לוקח את זה בחשבון.
לפחות היצרנים הרציניים...


חזרה לפורום