נושא: בכללי אני מאמין למה שהיצרנים כותבים על הצמיגים תאריך: 6/7/2010 10:17:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
במיוחד במה שקשור לבטיחות.
הצמיג אגרסיבי, וכתוב מקסימום 40. עד 40 אתה כנראה בטוח, אלא אם כן הצמיג ממש זבל, או ישן (סדקים/שחיקה וכדומה).
בכל מקרה, מה שכתוב על הצמיג מתייחס ללחץ במצב שהצמיג קר וללא עומס. ברור שתחת עומס הלחצים עולים - היצרן לוקח את זה בחשבון. לפחות היצרנים הרציניים...
|