הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/7/2010 8:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan M עם תוכן  יש הבדל גדול
נושא: יש הבדל גדול תאריך: 6/7/2010 8:27:00 PM
מחבר/ת: dan M

בין 26" ל 29", זאת תחושת רכיבה שונה. הגלגל הגדול משכך טוב יותר את מהמורות הדרך, קל יותר לעבור מכשולים, האחיזה טובה יותר.
החסרונות כוללים היגוי קצת מגושם וקשה יותר בעליות תלולות. לסגנון הרכיבה שלך היתרונות משמעותיים והחסרונות זניחים.
כל הדגמים של גרי פישר מומלצים בעיקר בגלל שהם לא סובלים מבעיית ההיגוי העצל, אבל הדגם הזול ביותר יעלה לך באזור 5500 ₪ כך שכדאי לך לחפס יד שניה. למרין יש דגם שנמצא בטווח התקציב שלך.

http://www.pedalim.co.il/Product.asp?Pid=620218&Cat2Cat1ID=65&Cat2ID=329




חזרה לפורום