טקסט הודעת פורום
| 6/8/2010 7:33:00 PM |
|
נושא: אני כנראה אעלה קצת את התקציב ואלך על האופניים האלה תאריך: 6/8/2010 7:33:00 PM
מחבר/ת: סטס מ
http://www.pedalim.com/Product.asp?Pid=620235&Cat2Cat1ID=65&Cat2ID=329
מה אתם אומרים? האם האופניים והחלקים איכותיים?
תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|