הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2010 7:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סטס מ עם תוכן  אני כנראה אעלה קצת את התקציב ואלך על האופניים האלה
נושא: אני כנראה אעלה קצת את התקציב ואלך על האופניים האלה תאריך: 6/8/2010 7:33:00 PM
מחבר/ת: סטס מ

http://www.pedalim.com/Product.asp?Pid=620235&Cat2Cat1ID=65&Cat2ID=329

מה אתם אומרים? האם האופניים והחלקים איכותיים?

תודה.


חזרה לפורום