נושא: איזה כיף לשמוע תאריך: 6/9/2010 9:46:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
שמשקיעים בענף האופניים.
(ומשתדל לא להיות פסימי, מקווה לראות תוצאות לפני שהתל אביבים יראו רכבת עירונית... )
ב-NRG (מופיע כרגע בחדשות באתר הרים):
http://www.nrg.co.il/online/55/ART2/117/694.html
ובאתר YNET:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3902085,00.html
וגם, בלי קשר לתוכנית הארצית: תוספות לקריטריום בנתניה, לפי דעתי מוסיפים מקפצות ואלמנטים שונים!!! :) אפילו צילמתי תמונה (צולמה בנסיעה... אז האיכות על חשבון הבטיחות)
|