הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/9/2010 9:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  איזה כיף לשמוע
נושא: איזה כיף לשמוע תאריך: 6/9/2010 9:46:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

שמשקיעים בענף האופניים.

(ומשתדל לא להיות פסימי, מקווה לראות תוצאות לפני שהתל אביבים יראו רכבת עירונית... )

ב-NRG (מופיע כרגע בחדשות באתר הרים):

http://www.nrg.co.il/online/55/ART2/117/694.html

ובאתר YNET:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3902085,00.html


וגם, בלי קשר לתוכנית הארצית: תוספות לקריטריום בנתניה, לפי דעתי מוסיפים מקפצות ואלמנטים שונים!!! :)
אפילו צילמתי תמונה (צולמה בנסיעה... אז האיכות על חשבון הבטיחות)


חזרה לפורום