נושא: ממש לא קישקוש שיווקי תאריך: 6/9/2010 11:48:00 AM
מחבר/ת: נעם ב
לבת שלי יש אופני טרק 820 נשים כבר כמה שנים. 2 גיסות שלי שרוכבות הרבה והזדמן להן לרכב על האופניים של הבת התלהבו מאד מהנוחות, לאחת מהן יש דגם זהה של טרק, ובמידה זהה - רק בתצורת גברים. אופני נשים מתאפיינות במרחק קצר יותר בין הכיסא והכידון, ובכידון גבוה יותר ביחס לכסא, וייתכן שישנם עוד שינויים גיאומטריים שנגזרים מכך. על פי התגובה החד-משמעית של 2 הגיסות נראה שזה לא קישקוש שיווקי, וההבדלים הם מעבר למה שאפשר להשיג בעזרת כיווני מושב וכידון.
|