הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/9/2010 12:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם ב עם תוכן  המפרט העשיר לא מסתדר לי עם מעצורים רגילים
נושא: המפרט העשיר לא מסתדר לי עם מעצורים רגילים  תאריך: 6/9/2010 12:01:00 PM
מחבר/ת: נעם ב

(לא דיסקים).
מהתמונה אני לא בטוח שניתן להתקין בעתיד על השילדה מעצור דיסק אחורי - סיבה מספיק טובה לדעתי שלא לקנות אופניים בסכום כזה.
להפעיל מעצורים ולדחוף האופניים קדימה אחורה, ולבדוק שאין רעידות אפילו קטנות במזלג (לוותר על העיסקה), בהדסט - חיבור המזלג לשלדה (הוצאה), בקראנק (הוצאה לא קטנה), בנאבות - צירי הגלגלים (הוצאה גדולה).
לא לחשוב שמדובר בחיזוקים וזהו כי אי אפשר לדעת והסיכוי ליפול הוא לא קטן (מניסיון מר...).
לעשות סיבוב ולראות שההילוכים עוברים חלק. שרשרת/קסטה/גלגלי שיניים שחוקים יכולים להיות הוצאה גדולה ולרוב מומלץ להחליף ביחד.
בהצלחה!


חזרה לפורום