נושא: המפרט העשיר לא מסתדר לי עם מעצורים רגילים תאריך: 6/9/2010 12:01:00 PM
מחבר/ת: נעם ב
(לא דיסקים). מהתמונה אני לא בטוח שניתן להתקין בעתיד על השילדה מעצור דיסק אחורי - סיבה מספיק טובה לדעתי שלא לקנות אופניים בסכום כזה. להפעיל מעצורים ולדחוף האופניים קדימה אחורה, ולבדוק שאין רעידות אפילו קטנות במזלג (לוותר על העיסקה), בהדסט - חיבור המזלג לשלדה (הוצאה), בקראנק (הוצאה לא קטנה), בנאבות - צירי הגלגלים (הוצאה גדולה). לא לחשוב שמדובר בחיזוקים וזהו כי אי אפשר לדעת והסיכוי ליפול הוא לא קטן (מניסיון מר...). לעשות סיבוב ולראות שההילוכים עוברים חלק. שרשרת/קסטה/גלגלי שיניים שחוקים יכולים להיות הוצאה גדולה ולרוב מומלץ להחליף ביחד. בהצלחה!
|