הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/9/2010 1:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Moran Da עם תוכן  קניתי את האופניים.
נושא: קניתי את האופניים. תאריך: 6/9/2010 1:55:00 PM
מחבר/ת: Moran Da

כעיקרון על פניו אין בעיות (אולי אגלה בהמשך... מקווה שלא) מלבד זה שההילוכים מידי פעם עוברים לבד אך נראה לי שזו בעיה של כיוון (הגלגלי שיניים נראים בסדר וההילוכים עוברים חלק בלי רעשים וקפיצות).. בקשר למעצורים בדקתי בחנות וכדי לשים דיסקים יש צורך בהחלפת הגלגלים. בכל מקרה תודה רבה!
* אולי פה (איטליה) המחירים יותר יקרים כי ראיתי את אותם אופניים חדשים בעלי אותו מפרט בדיוק ב 1,500 יורו. 


חזרה לפורום