הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2010 8:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רון כהן עם תוכן  fox rp 23
נושא: fox rp 23 תאריך: 6/10/2010 8:55:00 AM
מחבר/ת: רון כהן

שלום רב,
עברתי לשיכוך מלא בשעה טובה ויש לי ventana el saltamontes עם rp 23 מאחורה.
אני תוהה לגבי מצב ברירת המחדל בזמן רכיבה האם זה צריך להיות ה pro pedal או המצב הפתוח המלא.
האם להיות בpropedal כל הזמן ורק בירידות וקטעים טכניים במיוחד לעבור למצב הפתוח או להיות במצב הפתוח כל הזמן ורק בעליות לעבור למצב pro pedal
יש מחשבות?
תודה


חזרה לפורום