טקסט הודעת פורום
6/10/2010 9:22:00 AM
ולד קוזמינסקי
RP 23
נושא:
RP 23
תאריך:
6/10/2010 9:22:00 AM
מחבר/ת:
ולד קוזמינסקי
היי
אני רוכב על PRO PEDAL מצב 2 רוב הזמן REBAUNT קליקים 3 מסגירה . בסינגלים וירידות טכניות פותח את הבולם .
חזרה לפורום