הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2010 9:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  RP 23
נושא: RP 23 תאריך: 6/10/2010 9:22:00 AM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

היי
אני רוכב על PRO PEDAL מצב 2 רוב הזמן REBAUNT קליקים 3 מסגירה . בסינגלים וירידות טכניות פותח את הבולם .


חזרה לפורום