הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2010 2:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אם אתה רוכב אך ורק על שבילים סלולים
נושא: אם אתה רוכב אך ורק על שבילים סלולים תאריך: 6/10/2010 2:26:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ולא שבילי עפר, אין לך צורך בבולם זעזועים. ממילא בולם זעזועים באופניים שמחירם 1700ש"ח איננו משובח, ויאבד את יעילותו עם הזמן. אופניים ללא בולם זעזועים יהיו זולים יותר, או בעלי רכיבים איכותיים יותר ביחס למחיר. בכל מקרה כדאי לשאול בחנויות נוספות. המבחר גדול מאוד, וכדאי להכיר.

כמתחיל, סביר להניח שעוד תזדקק לשירותים שונים של חנות אופניים מקצועית, כמו כיווני הילוכים ובלמים. אם אתה קונה בחנות, שם לב לאוירה שבה, ולמידת הנוחות שלך לפנות אליהם ולקבל עצות והסברים. אם זה לא נעים עכשו לפני ששילמת, זה רק יהיה גרוע יותר בהמשך...

לגבי מידה - זה מאוד תלוי בדגם הספציפי, ובתכונות גופניות שלך. רק על פי הגובה הייתי מעריך M אצל רוב היצרנים, אבל זה כללי מאוד.

בהחלט כדאי לודא שיש מרוח נוח בין הצינור העליון לבין המפשעה. פשוט תחשוב על ירידה מהאוכף במצב חרום, ותרגל את זה עם הדגם שמציעים לך.
צינור עליון זויתי מאפשר מרווח עמידה טוב יותר - אבל שוב, זה כללי. השאלה היא איך זה מיושם באופניים המסויימים שאתה בוחן.

ניתן - ומומלץ - למסור אופניים משומשים לבדיקת בעל מקצוע. מכיון שאין שום סוג של אסמכתאות בתחום, תצטרך לסמוך על המלצות לגבי "מיהו בעל מקצוע".

בהצלחה


חזרה לפורום