טקסט הודעת פורום
| 6/10/2010 6:58:00 PM |
|
נושא: לאף אחד אין הצעות? תאריך: 6/10/2010 6:58:00 PM
מחבר/ת: עידן אלעד
קיויתי לפחות לכיוון... יש סה"כ די הרבה המלצות באתרים בינ"ל, אבל כיוון שבארץ ההיצע הרבה יותר עני, רציתי לדעת על אופציות פרקטיות שיש כאן בארץ.
|
חזרה לפורום |
|
|