טקסט הודעת פורום
6/10/2010 8:48:00 PM
נתי נתנאל
אני אישית
נושא:
אני אישית
תאריך:
6/10/2010 8:48:00 PM
מחבר/ת:
נתי נתנאל
רוכב במצב פתוח ומעביר לפרו-פדאל מצב 2 בעליות ארוכות או טכניות בלבד.
רוכב על TREK TOP FUEL 9.9 SSL
חזרה לפורום