הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2010 6:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זאב פלדמן עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 6/11/2010 6:42:00 AM
מחבר/ת: זאב פלדמן

רב תודות.האם באופניים ללא בולם זעזועים התכוונת לאופני כביש או לזנב קשיח.תודה מראש :)


חזרה לפורום