טקסט הודעת פורום
6/11/2010 6:42:00 AM
זאב פלדמן
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
6/11/2010 6:42:00 AM
מחבר/ת:
זאב פלדמן
רב תודות.האם באופניים ללא בולם זעזועים התכוונת לאופני כביש או לזנב קשיח.תודה מראש :)
חזרה לפורום