הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2010 11:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan M עם תוכן  זה ממש לא רלוונטי עבורך, מה אחרים עושים.
נושא: זה ממש לא רלוונטי עבורך, מה אחרים עושים. תאריך: 6/11/2010 11:19:00 AM
מחבר/ת: dan M

תתחיל לרכב עם בולם פתוח, אם אתה לא חש בנידנוד של האופניים כתוצאה מהדיווש או בשקיעה מוגזמת בזמן תאוצה, אין לך סיבה לרכב עם PP מופעל.
באופניים הנוכחיות אני רוכב עם PP בשטח לייט. כשהרכיבה נעשית טכנית יותר או שהשביל משובש מאוד אני פותח את הבולם.
בזוג הקודם שלי, הבולם היה פתוח תמיד.


חזרה לפורום