טקסט הודעת פורום
6/11/2010 2:35:00 PM
נדב עברי
תודה רבה
נושא:
תודה רבה
תאריך:
6/11/2010 2:35:00 PM
מחבר/ת:
נדב עברי
תודה רבה על ארגון סבב התחרויות...
אירועים כאלו נותנים לנו הזדמנות ומוטיבציה להמשיך ולרכב....
מסלול נהדר, אהבתי את השיפוץ.... :suss:
חזרה לפורום