הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2010 2:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נדב עברי עם תוכן  מתלבט בין זוגות אופניים
נושא: מתלבט בין זוגות אופניים תאריך: 6/11/2010 2:44:00 PM
מחבר/ת: נדב עברי

6400 ש"ח transition dirtbag 2005
7500 ש"ח kona stinky deluxe 2009

האופניים עם מפרט כמעט זהה בולמים bomber 66 מקדימה ומרזוקי רוקו מאחורה,
שני הזוגות במצב טוב...

לסטינקי יש מגן קראנק ומובילי שרשרת טובים יותר,אבל הם בעלי גלגל"ש אחד

לדירטבג יש בולם קדמי עם שינוי מהלך....
חוץ מזה באמת מפרט זהה....
מה אתם אומרים?





חזרה לפורום