נושא: מתלבט בין זוגות אופניים תאריך: 6/11/2010 2:44:00 PM
מחבר/ת: נדב עברי
6400 ש"ח transition dirtbag 2005 7500 ש"ח kona stinky deluxe 2009
האופניים עם מפרט כמעט זהה בולמים bomber 66 מקדימה ומרזוקי רוקו מאחורה, שני הזוגות במצב טוב...
לסטינקי יש מגן קראנק ומובילי שרשרת טובים יותר,אבל הם בעלי גלגל"ש אחד
לדירטבג יש בולם קדמי עם שינוי מהלך.... חוץ מזה באמת מפרט זהה.... מה אתם אומרים?
|