הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2010 5:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבריאל סעדה עם תוכן  יש לי בעיה
נושא: יש לי בעיה תאריך: 6/11/2010 5:40:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה

השרשרת שלי כל הזמן נופלת בין הקסטה לחישורים (וזה ממש סיוט לפעמים באמצע השטח)
ההילוכים די מכוונים, מה אני יכול לעשות נגד זה??

תודה מראש 


חזרה לפורום