טקסט הודעת פורום
6/11/2010 5:40:00 PM
גבריאל סעדה
יש לי בעיה
נושא:
יש לי בעיה
תאריך:
6/11/2010 5:40:00 PM
מחבר/ת:
גבריאל סעדה
השרשרת שלי כל הזמן נופלת בין הקסטה לחישורים (וזה ממש סיוט לפעמים באמצע השטח)
ההילוכים די מכוונים, מה אני יכול לעשות נגד זה??
תודה מראש
חזרה לפורום