טקסט הודעת פורום
| 6/11/2010 6:18:00 PM |
|
נושא: כנראה שהגובל של ההילוך הגבוה ביותר צריך כיונון תאריך: 6/11/2010 6:18:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
במערכת מכוונת היטב אין כל סיבה שהשרשרת תיפול מן הקסטה. עיין בכתבה שלהלן, וכוון את הגובל הרלבנטי: http://www.harim.co.il/articles/346/הילכות-כיוון-הילוכים.htm
|
חזרה לפורום |
|
|