הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2010 6:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כנראה שהגובל של ההילוך הגבוה ביותר צריך כיונון
נושא: כנראה שהגובל של ההילוך הגבוה ביותר צריך כיונון תאריך: 6/11/2010 6:18:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

במערכת מכוונת היטב אין כל סיבה שהשרשרת תיפול מן הקסטה.
עיין בכתבה שלהלן, וכוון את הגובל הרלבנטי:
http://www.harim.co.il/articles/346/הילכות-כיוון-הילוכים.htm




חזרה לפורום