הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2010 11:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  צמיגים
נושא: צמיגים תאריך: 6/12/2010 11:37:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

אני מנסה לבחור צמיגים פרויקט הרכבה עצמית בהתחלתי.
מדובר באופני XC וAM קל, ש"מץ
הגלגלים כבר ניקנו הם בדרך אלי מCRC, הם Fulcrum Red Metal 3 HH 15mm שהם UST.

רוכב תנאים יבשים של הארץ, הרבה דרדרת, אבנים חדות, עליות, ירידות מרעידות וכו..
חוץ מזה קצת סינגלים של חורשים (אלא הפשוטים יחסית), סינגלי יותר רגועים של בן שמן וכו...

כרגע האפשרויות שסימנתי:
Maxxis Advantage XC LUST
Maxxis Crossmark LUST
Maxxis Larsen TT XC LUST
Panaracer Fire XC UST

נכון לעכשיו בCRC מתוך אלא יש רק שני סוגים שיש להם גדלים שונים: Crossmark 2.25 + 2.1 וLarsen שהם 2.0 ו1.9.

Advantage ניראים לי טוב, אבל אז לשים אותו גודל מקדימה ומאחורה (2.1).
איך Crossmark בנתאים ישראליים ?

Larsen גם נירא בעל שם טוב, אך יש להם רק יחסית דקים

מה אומר ניסיו שלכם ?



חזרה לפורום