נושא: צמיגים תאריך: 6/13/2010 10:43:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
קודם כל בהצלחה בפרוייקט שלך שנראה מתקדם משבוע לשבוע...אל תשכח לעדכן אותנו... לגבי הצמיגים (והכל לדעתי בלבד על סמך מה שניסיתי) הלארסן מהירים בטירוף אך בעלי אחיזה חלשה כך שלא הייתי לוקח אותם לסינגלים טכניים, ובמיוחד לאבנים חדות (גמרתי צמיג חדש בשבוע בדיוק) הקרוסמארק הוא שיפור של הלארסן לכיוון האחיזה ובזה אני משתמש כאחורי בז"ק שלי, לא הייתי שם אותו מקדימה לסגנון הרכיבה שלך כי עדיין האחיזה שלו לא משהו אך היות ואי אפשר להנות מכל העולמות אז מאחורה אני מעדיף משהו מהיר ומקדימה משהו בעל אחיזה טובה יותר, ומהדגמים שציינת הייתי שם אדוונטג. לגבי הפאנרייסר אין לי נסיון... לגבי הגדלים קצת קשה לי לענות לך היות ואתה מגדיר את עצמך XC ו AM קל - אלו שני סגנונות שונים, אם הנטייה היא ל XC אז עד 2.0 - 2.1 מספיק אך אם הנטייה היא ל AM אז לפחות מקדימה הייתי קצת מגדיל ( גם אשתי אומרת לי את זה :( ). בהצלחה.
|