טקסט הודעת פורום
| 6/13/2010 11:36:00 PM |
|
נושא: חברים יקרים - אני מחפש בולמים תאריך: 6/13/2010 11:36:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל
אני מחפש תרומה של בולמים תקולים\שבורים\חלודים או לא משנה מה....
אם יש לכם או שאתם מכירים מישהו שיש לו בולם שהולך לפח צרו איתי קשר.
אני מדגיש כי מדובר על בולמים הרוסים שאתם מוכנים לתרום.
נתי 052-3339979
|
חזרה לפורום |
|
|