נושא: AM אגרסיבי.... תאריך: 6/14/2010 11:30:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
חבר שלי חובב קפיצות וזמן אוויר אבל במקביל נהנה לרכב איתנו את כל הסינגלים בארץ... כרגע הוא רוכב על TREK FUEL EX 7 ורוצה לעבור למשהו יותר אגרסיבי כדי לספוג את כל הקפיצות שבדרך:p
יש לכם רעיונות למה לשדרג? אני מניח שהסכום הוא בערך 17-18K לחדש או 10K ליד שנייה. אם יהיו מציאות אולי הוא יחשוב להשקיע קצת יותר.... ;)
תודה על כל התשובות!
דני
|