הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/14/2010 11:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  AM אגרסיבי....
נושא: AM אגרסיבי.... תאריך: 6/14/2010 11:30:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

חבר שלי חובב קפיצות וזמן אוויר אבל במקביל נהנה לרכב איתנו את כל הסינגלים בארץ...
כרגע הוא רוכב על TREK FUEL EX 7 ורוצה לעבור למשהו יותר אגרסיבי כדי לספוג את כל הקפיצות שבדרך:p

יש לכם רעיונות למה לשדרג? אני מניח שהסכום הוא בערך 17-18K לחדש או 10K ליד שנייה.
אם יהיו מציאות אולי הוא יחשוב להשקיע קצת יותר.... ;)

תודה על כל התשובות!

דני


חזרה לפורום