נושא: אף פעם לא יצאתי עוד למסע כזה תאריך: 6/14/2010 4:15:00 PM
מחבר/ת: עידן אלעד
כך שאני לא יודע בדיוק כמה משקל יהיה על האופניים. אבל 6-7 ק"ג כולל ציוד קמפינג מלא + בגדים (כולל ציוד גשם) + חלפים וכלים לאופניים. וגם הנפח הוא מאוד מצומצם. הנה קישור למדריך טוב לציוד מסוג זה: http://www.adventurecycling.org/features/ultralight.cfm http://www.adventurecycling.org/features/ultralightpackinglist.cfm אם אתה מאוד אוהב קמפינג (כמוני) אבל תמיד מתבאס על התיקי גב הכבדים (כמו כולם:)) אז זו קריאה ממש מעוררת קנאה. אני חושב שאני צריך לשאוף ללא לעבור את ה-15 ק"ג סה"כ ציוד כולל מים. אבל אני עדיין לא בטוח אם זו שאיפה ריאלית או לא. הסיבה שאני מתכנן על תיקי צד קדמיים ולא אחוריים הם בדיוק מהסיבות שאמרת: תיק על הסבל יסיט את מרכז הכובד של האופניים אחורה. התקווה שלי היא שתיקי צד קדמיים יאזנו את הדברים חזרה. זה נכון שזה יקשה על ההיגוי, אבל נראה לי שזה משהו שאפשר להתרגל אליו. סה"כ אני לא מתכוון לרכב בשטח טכני מידי עם האופניים. בנוסף,מינימום 3 ליטר מים יהיו על הגב שלי בצורת שקית שתיה.
לגבי נגרר, אני חייב להודות שיש לי סלידה לא מבוססת מהם. אף פעם לא נסעתי עם אחד, ואכן קראתי מהרבה אנשים שזה מקל על הרכיבה משמעותית, אבל הם פשוט נראים לי מסורבלים ולא נוחים. כמו שלא הייתי רוצה לקחת טריילר לטיול ג´יפים בשטח, האינסטינקט שלי אומר לי שנגרר יהיה כמו איבר מיותר שמסרבל לי את הנסיעה. יכול מאוד להיות שאם אי פעם יצא לי לסוע עם אחד אז אתבדה ובגדול, אבל לבינתיים אני פוסל את זה כאופציה. גם ככה אני רוצה לסחוב עלי כמה שפחות משקל, והנגרר עצמו שוקל לא מעט.
|