הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2010 8:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל בוגנים עם תוכן  בחירה טובה
נושא: בחירה טובה תאריך: 6/16/2010 8:52:00 AM
מחבר/ת: אייל בוגנים

אם כך, אני חושב שהבחירה היא טובה.
דרך אגב, על איזה שילדה מדובר? ואיזה צמיג קדמי לקחת?
לגבי המוטולייט, בוודאי שאני מרוצה. אופניים מדהימות, אני עושה איתם הכל, XC טהור, סינגלים טכניים וקפיצות פה ושם (לא יותר ממטר...), מטפסות כמו עז ויורדות כמו חתול...וכמובן נראות טוב (הכי חשוב, לא? ;) )
אין לי טענות על איזשהו חיסרון אבל אני קצת לא אובייקטיבי... אחרת לא הייתי לוקח אותם (יותר נכון בונה אותם, זה גם היה אחד מהפרוייקטים שלי).  


חזרה לפורום