נושא: הצעה שלי תאריך: 6/16/2010 1:22:00 PM
מחבר/ת: מוטי עשור
אני עשיתי כבר פעמיים את החוצה ישראל על אופני פלדה ריג´יד עם 8 הילוכים בלבד(תראה בקישור את הדגם של 2010 ) ותאמין לי שעדיף לך להתרכז בכושר הגופני מאשר במכלולים כאלה ואחרים. אם תרצה צור קשר ואעזור לך עם רעיונות נוספים
(http://www.redlinebicycles.com/bikes/mtb/2010-d440 )
|