הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2010 1:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מוטי עשור עם תוכן  הצעה שלי
נושא: הצעה שלי תאריך: 6/16/2010 1:22:00 PM
מחבר/ת: מוטי עשור

אני עשיתי כבר פעמיים את החוצה ישראל על אופני פלדה ריג´יד עם 8 הילוכים בלבד(תראה בקישור את הדגם של 2010 )
ותאמין לי שעדיף לך להתרכז בכושר הגופני מאשר במכלולים כאלה ואחרים.
אם תרצה צור קשר ואעזור לך עם רעיונות נוספים


(http://www.redlinebicycles.com/bikes/mtb/2010-d440 )


חזרה לפורום