נושא: שלדה תאריך: 6/17/2010 12:45:00 AM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי
השלדה היא FTM - זאת שמליפה את Motolite. דגם של מעורב של 2009 עם משולש אחורי משופר של 2010).
צמיג קידמי - Advantage 2.1 - כפי שדיסקסנו קודם :-)
לגבי הרכבבה - כיוון שאתה גם הרכבתה בעצמך - אולי יש לך כלי להרכבת headset על הhead tube ? ואולי חתיחת צינור מתאימה להרכבת crown race ? הייתי אולי מלווה ממך אפילו בתמורה הולמת...:-)
בחנות יקחו בין 50 ל100 ש"ח רק על העבודות אלו ...
|