הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2010 1:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל בוגנים עם תוכן  אפשר בלי כלים
נושא: אפשר בלי כלים תאריך: 6/17/2010 1:56:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים

אני בטוח שתהנה מהאופניים...
לגבי כלים, גם אם היה לי לא הייתי מבקש תמורה על השימוש...
בכל מקרה, בשביל להרכיב את ה crown race השתמשתי בסטם ישן, הוא הרי מתלבש בדיוק על הצינור ודפקתי עליו תוך כדי סיבוב על מנת שהלחץ על הטבעת יהיה מאוזן.
לצורך הכנסת ההד סט השתמשתי במוט הברגה עם שייבות גדולות, זה קצת יותר קשה היות וצריך לשים לב כל הזמן שההד סט נכנס ישר,אך עדיין זה לא כזה מסובך, אם אתה לא רוצה להסתבך הייתי הולך לחנות שיעשו זאת, אני לא מאמין שיקחו יותר מ 50 ש"ח על זה, ועדיין זה עדיף מלקנות כלי כזה שסתם ישב אצלך בבית.


חזרה לפורום