טקסט הודעת פורום
| 6/18/2010 11:48:00 AM |
|
נושא: בקשר לחברה לרכיבה תאריך: 6/18/2010 11:48:00 AM
מחבר/ת: רונן
שלום, אני בגיל ה׳ 40 רוכב שטח ועיר. מעוניין בחברה לרכיבות משותפות. רמה רכיבה טובה, אוהב רכיבות כמו בן שמן, חורשים, בארי וכיו״ב . בעיקר בשבת, לפעמים בשישי . ובמקרים מיוחדים באמצע השבוע . אשמח לשמוע
רונן
|
חזרה לפורום |
|
|