נושא: RS tora 318 u-turn 2010 & Fox vanilla R 2006 ?? תאריך: 6/18/2010 1:44:00 PM
מחבר/ת: עדן
אני מתכוון לרכב את רוב הרכיבות שלי קרוס אבל מדי פעם לקפוץ פה ושם בשטח.. יש לציין שהפוקס יד שנייה ונאמר לי שעבר טיפול לפני כ3 חודשי שבו הוחלף שמן ואטמים אורך 130 mm, ובקושי נרכב (נמצא אצל הבנאדם קצת יותר מ-3 שנים).. בנוגע ל Rock Shox tora מהלך 130 mm, מפורסם בשופ הרים ונמכר ב1620 ש"ח..
מה גם שמחירו של הבולם פוקס קצת יותר מחצי ממחירו של הבולם RS!
מה אתם ממליצים? איזה מהדגמים הנ"ל יתאים לי יותר?
שיהיה לכולם שבת שלום ותודה לעוזרים :)
|