הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/18/2010 4:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי רביב עם תוכן  אנדורו M5 = אנדורו S-WORKS
נושא: אנדורו M5 = אנדורו S-WORKS תאריך: 6/18/2010 4:12:00 PM
מחבר/ת: רועי רביב

במקרה יש לי כאלו.
לגבי ההשוואה לסטמפג´מפר, אתה יותר מה אומרים על הסטאמפ? שהם סתם! :)
הגאומטריה שונה. ההבדל המשמעותי הוא במהלך. באנדורו 6 אינצ´ ובסטאמפ´ 4 או 5 אני לא בדיוק זוכר.

אם הכוונה לרכב סינגלים, ממליץ מאוד על האנדורו. היום הבולמים האחוריים בעלי pro-pedal מאפשרים שיכוך טוב בירידות וכמעט ולא מורגשים בעליות. ולגבי בולם קדמי - תמיד ניתן לרכוש בולם מתכוונן וברור לכולם שבירידות עדיף בולם ארוך.


חזרה לפורום