הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/18/2010 5:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  רוקשוקס
נושא: רוקשוקס תאריך: 6/18/2010 5:12:00 PM
מחבר/ת: t g

כי למה שאתה צריך-זה מספיק-והתחושה שלהם מאד נעימה-מעבר לכך טיפולים בפוקס יקרים בטירוף-והבולם ישן יותר גם ככה.
לדעתי אתה תהנה מאד מהרוקשוקס



חזרה לפורום