טקסט הודעת פורום
6/18/2010 5:12:00 PM
t g
רוקשוקס
נושא:
רוקשוקס
תאריך:
6/18/2010 5:12:00 PM
מחבר/ת:
t g
כי למה שאתה צריך-זה מספיק-והתחושה שלהם מאד נעימה-מעבר לכך טיפולים בפוקס יקרים בטירוף-והבולם ישן יותר גם ככה.
לדעתי אתה תהנה מאד מהרוקשוקס
חזרה לפורום